Jeugd Team J Kampioen

Toekomst J Kampioen

Op zondag 15 april is het jongste jeugdteam kampioen geworden. Zij komen uit in de J-klasse van de jeugdcompetitie van de Klootscheeters Twente Oost.

Dit team wist met een overwinning van 3-0 al op de een na laatste wedstrijddag kampioen te worden, een erg knappe prestatie. Het G-team wist ook met 3-0 te winnen en staat momenteel op 4de plaats.

Het kampioensteam bestaat uit Branco Verboom, Elin Finke, Bente Kristen, Wes oude Nijhuis, Stan van der Aa, Rohan Nijmeijer en Myron oude Nijhuis. Dit team staat onder leiding van Gerard Finke en Tonnie Haamberg.

Na de competitiewedstrijd werden de net genoemde winnaars door het jeugdbestuur in het zonnetje gezet en ontvingen zij de kampioensmedaille en een leuke attentie.

Het hoofdbestuur sprak de kampioenen eveneens toe en zij gaven aan dat wij met deze kampioenen de toekomst weer met vertrouwen tegemoet kunnen zien.

Al met al was het een geslaagde ochtend met een hoge opkomst van de jeugdleden, ouders en andere familieleden, jeugdleid(st)ers, jeugdbestuur en hoofdbestuur.