Jeugd presteert op straat bij Persoonlijke Kampioenschappen KTO

Persoonlijke Kampioenschappen jeugd KTO straat.

Op zondag 28 januari waren de persoonlijke kampioenschappen op straat van de afdeling KTO. Hier hebben een aantal jeugdleden van onze vereniging aan deelgenomen.

Bente Kristen behaalde in haar leeftijdscategorie 1, meisjes geboren 2009 – 2011, de derde plaats. Voor deze knappe prestatie ontving zij een mooie beker.

Bij de jongens in categorie 1 werd Stan van der Aa 10e, Branco Verboom 11e, Rohan Nijmeijer 17e en Wes oude Nijhuis 20e.

Thijmen Verboom en Sem Kristen behaalden in categorie 2, geboren 2006 – 2008, respectievelijk de 5e en 27e plaats. Myron oude Nijhuis was door verkeerde berichtgeving helaas op de verkeerde locatie aanwezig. Desondanks behaalde zij tussen de jongens in deze categorie de 9e plaats.

Leuk om te zien dat de jeugdleden naast het veld gooien ook plezier beleven met de straat wedstrijden.